Emma stolt!

Dagavild och TRÖTT!
Men har haft en härlig start på veckan... När vi var på NOLIA så ringde mamma och sa att vi skulle komma och hämta Lisa för att hon hade lovat henne att de skulle gå bra... Sen skulle hon komma på onsdag och hämta henne...
Så var bara och hämta min lilla gulltuss, fara och handla och sen till Baggård för en kväll fylld med spel...
Rätt så mysigt, man slapp då städa eftersom man inte visste att hon skulle komma...
Sen fick man rota i frysen då man inte visste att mamma skulle komma och äta då vi handlade i måndags...
Men turligt nog så fanns de kyckling och mer avvancerat än det blev de inte...

Igår då vi står och väntar på att mamma skulle komma med bussen så säger Lisa att mamma ska sova över...
Neeeh säger jag, för de hade juh inte jag fått veta... Men hon hade så rätt så och de blev bara mysigare..!
För första gången i mitt liv fick jag se mamma spela TV-spel och man kan väl säga att hon var rätt så duktig..
Var tom med då de dödade sista ledaren...
Så... Emma är stolt... Så de så..!
;P

Vinkade utav dem då de åkte med tåget och sen for jag till lägenheten i hopp om att få scrapa...
Men Fredrik hade andra planer... Så efter mycket övertalning så blev de Umeå och bio...
Source code, eller hur de nu stavas, dock ingen bio film...
Mer är DVD... Men men... Smaken är som baken...
Delad...

Nu ska man svida om och kolla om man ska se lite Dexter eller om man ska se gårdagens HK...
Fredrik införskaffade sig säsong 4, så nu ska vi ta reda på varför frun hans blev mördad..!
;D
Kanske iallafall...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0