Avverkat 10 timmar återstår 30...

Dagarna går och snart är vi inne på ett nytt år... Hur i rackarns kan de gå så fort?!
Man hinner inte ens blinka sen är sommaren över och julen snart här..!

Veckorna har bestått av de vanliga... Bio, pyssel och allmänt slappning...

Dock har jag blivit inne i Gray´s Anatomy! De är så BRA! Fick fyra boxar i helgen och nu är de bara en box kvar och den spar jag tills jag går av..!
Endast två "dåliga" avsnitt! De var då de följde med en av läkarna till en klinik i Hollywood där hon skulle hitta en "ny mening med livet"...
;P
Så man har inte kunnat slita sig från dom...
Men hann en sväng till lägenheten och pysslade ihop ännu en korsett innan jag fick dem i min ägo...
;)

Nu sitter man här mitt i en arbetshelg.. Avverkat 10 timmar återstår 30...
Skönt att vara i farten, även fast de är springigt... Känns som om man stressar sig igenom allt...
Men så är de väl ibland.. Man ska känna att man lever..
;P

Igår var jag på läkarbesök...
Ett besök som jag tydligen inte hade behövt... Proverna jag tog i måndags var acceptabla...
Dock visade de sig att läkaren inte visste om min lilla visit till akuten och blev chockad att de inte hade beställt en efterföljning på levervärderna...
Då de var bara att ge dem andra armen och lämna ett rör till...
Så.. Med andra ord så var det behövligt..!


;)
Återbesök om tre månader...

Neh.. Nu ska man kolla vad karln vill ha för mat och sen bara sitta och andas innan man brummar iväg..
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0