♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥

En UNDERBART mysig dag håller på att komma till sitt slut...
Öppnat mitt snyggt inslagna paket (tejp+påsa) och innuti fann jag denna:

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥



Barba-Skön!
Och den är VÄLDIGT skön!
;D

Fredrik fick detta:

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥


Jah, minus BarbaSkön och Ronja... Ni får klura ut vad de är..
;P
Sen väntar de en middag + bio, men de får bli en annan dag...

Fredrik bjöd på bio, så jag skulle vara snäll och bjuda på mat idag, rackarn valde MAX?!
Igen?! Vad är detta?! Har han inte fattat vad de är för dag?
Förra året var de juh Mia´s grill som gällde...
Men men... Hade trevligt med min sallad och mitt gnat på alla rackarns SNORUNGAR som bara hänger på restauranger (om man nu kan kalla MAX en restaurang...)...
Men men, vi fick då med en filur på maten iallafall... Bion fick vi lov att gå själv på...
Min låssas fru
MYCKET bra och MYCKET rolig!
Ännu en film som ni ska se..!
;P

Neh.. Nu ska vi mys-pysa..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0