Hur gör man då?

Vardagen kommer sakta men säkert krypande... Inatt är de jobb som gäller...
Veckan har gått fort men ändå sakta...
Ska bli skönt att göra någon nytta igen..!
;P

Känner mig fortfarande ren och fin... Har mitt lilla lorttroll som borde åka iväg på en lyx-sväng han med... Minus scrapandet...
;P
JAG tror jag vet varför vattnet har frysigt...
Grannen grävde för nån vecka sen upp en stig så att han kunde ta sig hit och tar man bort så mycket isolerande snö, så kan de juh frysa då de är minus 30 ute...
Så jag tror inte de hjälper att gå med värme lampa efter rören...
Men håller tummarna på att de funkar.. Eftersom om de är som jag tror så är de nog bara att vänta tills sommarn...
Rören kan juh inte ha fryst här inne för vi var ju vaken till tre-fyra och sen steg vi upp runt åtta... Och sen har vi ju "droppande" kran i badrummet... Så de måste juh bara ha varit på "stigen"...
ÅÅåå... Är lite svårt... Hur gör man då?

Aja.. Man kan inte göra så mycket än att avvakta...
De blir juh sommar någon gång i år med... Sen har man väl lärt sig tills nästa år man ser honom gräva sin stig...

Neh.. Nu ska man hitta på nå innan kvällens äventyr startar..!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0