Mohahahahahaaaaa!

Uppe för dagen... La mig kanske inte direkt jag kom hit, men jag är pigg ändå..!
;P

Fredrik har ockuperat duschen som jag paxade för lääääängesen, så jag hoppas att han spar varmvatten....
Annars får han en kall en inatt då han sover...
Mohahahahahaaaaa!

Fick mail från scrapgalen... Minirosorna i turkost var slut och hon undrade vad jag ville ha...
Alltid kul med en överraskning, så nu får man se vad man får för smarrigt..!
;P
Rör juh sig bara om en tjuga..!

Jag är nöjd med möbleringen... Iallafall så långt jag hann komma...
Tre saker som ska på vinden, b.la. julgranen och stakarna och en TV-kartong (som har blivit befodrad (av Fredrik) till pantstation alias bubbelplasthållare alias Fredrik avhängningsställe) som ska få åka på returstation eller in i pannan...
Men de får bli en annan gång, tror att jag hittade ett ställe där han inte stod i vägen i Fredriks ögon och de är både gott och ont...
Den blir nog stående där ett tag till..
;P

Neh.. Nu ska man göra sig klar... Klar för vad?
De vet bara gudarna..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0