Orkar man de?

Lördag idag och skrutt väder!
Tur att man jobbar extra imorgon för jag vann två auktioner på Tradera..!
;P
Neh, så farligt dyrt blev de inte...
201+156+frakt...
Två alfabet till Quickutz, som tur är så ska de passa till min Cuttlebug, håll tummarna!
:D
Roligt att de inte stormar iväg hejvilt...
Högsta buden var på 256, så detta var bara ett plus i kanten..!
;P
Som sagt tidigare så får man dem relativt billigt, Quickutz´s kostar mellan 3-1200 kr...
Emma är glad..!
Nu ska jag verkligen lugna mig på tradera en stund, har juh vunnit de alfabet jag velat ha...
Okej då, utom ett... Får se om jag försöker...

Min ständiga undran vars våren är fortsätter... Vill ha sommar nu!

Undrar vad dagen bjuder på..?
Ska man till Nordmaling?
Orkar man de?
Neh... Kan liks inte scrapa då man vet att man har två paket på väg...
Jah... Jag vet att jag är konstig, men man fantiserar att de man har beställt skulle passa perfekt precis där..!
;P

Neh..: Spela ett tag medans grabbarna sover och sen fråga vad som står på menyn...
Blir nog nå med bea om jag känner Fredrik rätt..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0