Tror ni att de funkar..?

Nu har jag fått scrapat utav mig!
Hittade en rolig tävling på Pysseltagen.se som jag funderar på att anmäla mig till för rolighetens skull...
Man ska scrapa enl. en skiss...
Man får göra ganska mycket, ta bort, tillägga och dona på bara man ser att man har utgått från skissen...
Sen skulle man ha minst 3 stämplar, 2 fåglar och 1 metall dekor...
De gjorde att man fick klura på lite... Ville inte bara stämpla dit fåglar...

Jag börjar med att visa skissen:


(Tror att jag har lyckats länka den till Pysseltagens blogg)

Så här blev de:




Mycket pill´e´dill, men de är roligt!
;P
Försökte visa att de är scrapat på höjden... Eller hur man nu säger... Några saker och ting sticker ut...
Fick användning utav mina tårtpapper jag köpte i måndags på REA, duttade på lite distress så de passade mot bakgrunden...
Papperet bakom bilden är IKEA-inslagnings papper... Tycket att de blir fint... Men de är väl en smaksak...
;P


Klippt ut grenar och fåglar, färgade dem med distresser och fäste fast nå blommor som jag stämplat swirls på...
De små blommorna färgade jag med distresser, hade inte bruna eller liknande...
Men de man inte vet mår man inte dåligt utav..!
;P
Visste redan från början att jag vill ha mitt ny inköpta organza band i hjärtat, dock var papperet så tunt, så jag fick använda mig utav öljetter, som tur var fungerade...
Har man bara tungan mitt i munnen så brukar de mesta funka..


Blev faktiskt nöjd med mina små pippisar, trodde aldrig att jag skulle få in fåglar i kollaget...


Och eftersom de skulle var minst tre stämplar passar de juh bra att säga att de har jag...
Fyra om man räknar stämplingen på blommorna...
Jag och klockor... Gillar verkligen Tim Holtz klocka som är bakom bilden...
Srapade kanterna och duttade guld glitter tunt om...
Rubriken är gjord med en av mina Tradera vinster!
Tror att de är QK´s Santas Workshop... Mycket kul är de att ha att göra med...


Härligt då man fick med siffror i alfabetet..!
;P
Valde att inte färglägga rubriken för att de inte ska försvinna i bakgrunden...
Sen valde jag att he metalldekoren där så man uppmärksammar den...

Jah.. Nu är de bara att förklara min version..
Hahahaha..!
Hmm...
Hjärtat är första papperet på skissen, IKEA-paketinslag är den som ligger på motivet och jag valde att lägga motivet på de...
Istället för swirls så gjorde jag grenar...
Tror ni att de funkar..?
Aja.. De får bära eller brista... Får se om jag anmäler mig...

Jah... Nu ska man dona vidare...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0