Emma glad!

Kan dagen bli bättre!
Kom hit och såg att mitt paket har kommit!!!
Yeeeeeeeeh!
:D
Mycket mumma..
Kolla:


STORT och FINT!


MYCKET!

          
Stämpeldynor            Blommor och papper m.m      Cuttlebug m.m    

Mycket smarrigt som man kan dona på med..!
:D
Emma glad!
;P

Gick då bara bra att sova på jobbet... Fick "vara med" om en duschning, väggarna är väldigt tunna..!
;P
Nattens äventyr var bara bra de med... Gjorde kasslergryta... Såg väldigt god ut, får se om man skriver utav receptet...
Dock så är de bara en natt kvar innan man är ledig...
Känns lite så där.. Skulle gärna jobba en natt till så att man känner utav att man har jobbat...
Men men.. Sju nätter sen är man tillbaka... Turligt nog..!
;P
När jag lämnade Gräsmyr så snöade de för fullt... Får se om man tar sig in på parkeringen ikväll...
Annars får jag väl ställa mig på skolan och promenera...
Svårare än så är de inte...

Gräsmyrsvägen och Tobias gårdens parkering verkar vara de två ställerna gud har glömt bort... Iallafall plogarna..
;P
Hehe..
Men men... Får intala mig att snart är de sommar och sol..!

Neh.. Nu ska jag dona på...

By the way... Fick veta att de är utvecklingssamtal igen... Jah.. Tog tjuren vid hornen och tog första bästa tid..!
Måndag kl. 15... Eller var de 13..?
Måste kolla upp de... Ska iallafall få in de i hjärnan...
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0