I hate this!

Trött och slut även fast man har somnat i soffan en lång stund...
Huvva..!
I hate this!

Fredrik var snäll och körde mig till mitt möte idag...
Hela 30 minuter pratade vi om lite och ingenting...
Men men... Som tur är så är de inte varje vecka..!
;P
Sen ska de juh vara en bra sak...
I hope..
;D

Ska kolla vad man ska göra imorgon om Fredrik är pratsugen...
Håll tummarna...
Vill fara förbi Vännäsby och glutta lite på scrapbutiken!
Får se om man kommer hem med ett passande akrylblock så man kan stämlpa de stora clearstampsen jag har...
Ska jag vara ärlig så har jag gjort en liiiiten lista som jag ska kolla på...
Går att göra en beställning som man hämtar där, men vad är de roliga i de..?
;P

Neh...
Prata med mina kära små saker innan man kanske kommer sig isäng...
Somnade juh inte direkt nio igår kväll... Närmare ett...
Men men..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0