Mitt lilla ♥!

Fick mig en liiiiiiten pysselstund..!
Tog de man hade... Och förstunden så var de Lisas present...
Så här blev den:


Fram


Sidan


Öppen


Innehåll

Ni kanske ser den röda tråden?
;P

Blev så less på vanliga paket, så jag slog in en skokartong och som ni ser är den öppningbar...
För er som är blind...
;P
Tänkte klä den invändigt med, men orka då den liks ska kastas...
Tyckte Hello Kitty-huvudet jag gjorde tidigare funkade bara bra...
Har köpt en rosa ram som jag ska göra nå kul innehåll i... Men då måste jag komma åt mina scrap-saker...
Så de får bli en annan dag...

Hittade en härlig bild på kameran...


Mitt lilla ♥!
Hittade en kofta då jag letade efter nå koppel i garderoben på julafton... Glömde att jag tog en bild...
Sötingen min!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0