Ååå!

Sitter och funderar på vad man ska göra utav denna dag... Hur ska de gå då man har semester..? Är de inte lika bra att skippa den då man liks är ledig så mycket i vanliga fall..?
Ååå!
Aja...
Denna dag, som alla andra dagar, är oplanerad...
INGENTING!
Jag blir GALEN!
Men så är de då man har en karl som får spader om man så mycket som nämner planera...
Han har inte ens bokat nån stuga än, så de blir nog inte så mycket mera än en IKEA tripp i sommar...
Tråkigt nog...
Men men.. De funkar.. Om jag visste att jag orkade köra hela vägen till Ullared själv så skulle jag brumma iväg...
Aja...

Neh... Nu ska man väl kanske klä sig... Kan inte sitta i nattskjorta hela dagen, även fast den är SKÖN!
:D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0