De blev såååååå fina..!

Då var de ny dag igen... Blev inte så mycket vila igår kväll...
Fredrik kom på att vi skulle fortsätta kampen om att hitta guldmynten... Nu är de bara extra världen som är utan alla, men de fixar vi..!
;P
Efter vi lessnat på att dö så blev de manikyr- och frissa lekar...
Fredrik fick vara offer... Håret ville han bli av med, men jag vet inte om han hade räknat med fot-pill...
Men jag tror att innerst inne så tyckte han att de var skönt de med...
Hahahaha!
Finns de nå roligare än att pilla på med fötter?
De blev såååååå fina..!
Dock fick jag INTE göra en franskmanikyr...
Gjorde stortån hans för ett tag sen och guh vad han störde sig på de vita strecket..!
Men söt blev den!
:)

Ja... Dagen bjuder på en Ume-tripp... Kolla om vi får igenom den röda pärlan så man får sälja den...
Inte lönt att ha tre bilar... Förhoppningsvis överlever min besiktningen i augusti...
Den nya gråa pärlan har inte fått nå smeknamn än... Men de kommer väl..

Neh.. Sminka sig så att man inte skrämmer folk!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0