De var skoj..!

Efter många om och men så kom jag mig till lägenheten... Satte mig ner och vips så satt man fast...
Är inkörd att jag ska göra ett visst foto, men jag får inte till de...
På halvtid så bytte jag kort... Nu är grunden iallafall gjort...
Packade ihop och satte mig och testade nå tekninker... Blir nog att man ska köpa mer emboss-pulver...
De var skoj..!
;P

Sista stunden bäddade jag ner mig i soffan med korsord, höll på att somna då Fredrik ringde och funderade på mat so HAN skulle göra idag...
De skulle bli köttgryta, men då jag kom hit var de bara brynt och jag skulle göra resten...
Irreterande!!!
Sa att de skulle ta MINST en timma och då blev de snitzel... Så de håller man på med...
Kokar potatis i skrivandets stund...
;P
Jag skiter i att äta mat idag... De får äta alldelens själva...
Orkar inte tjaffsa... Laga maten duka fram sen tror jag att jag far till lägenheten igen...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0