Hur ska detta gå?

De känns VÄLDIGT konstigt att INTE jobba inatt...
Hur ska detta gå?
Aja...

Gårdagen bjöd på spel och bak...
Bakade pizza med köttfärs och bea (gott) och sen blev de tårtan...
Håller på att samla mynt så vi får upp alla banor... Fråga mig inte varför...

Natten har bjutit på allt annat än sömn... Vänt upp och ner på sängen.... Blöh att man inte kan jobba...

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag ta hundarna och fara till Nordmaling...
Får se om man kommer på nå då man väl sätter sig...
Dock måste jag först göra plats åt alla nya saker... Måste nog köpa en ny minihylla på RUSTA...
Eller pluppa ner alla distresser i en IKEA-låda...
:/

Neh.. Om man ska starta någongång så man kommer sig i väg...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0