Morr...

De känns som om klockan vore JÄTTE mycket.. Men de kan juh bero på att man var uppe runt nio imorse... Sen kan de juh vara att man varit på stan och åt rätt så tidigt...

Aja...
Nu är Mario på hyllan igen... Alla mynt är tagna, så nu är deras äventyr över...
Fort så var de gjort... Och fortare går de då man är tre..
Hehe...

Inget shoppande för min del blev de idag... Eller joh... Köpte en tröja åt Fredrik på sporthuset...
Sen var de slut... Okej då... Mat... Men de är ju alltid bra att fylla kylen och frysen...
;P

På kvälls sidan gjorde jag en chokladbolls smet som jag nyss rullat och stoppat in i frysen...
Dubbla satsen.. Inte rackarns blev de 60 stycken... Närmare 50...
Morr...
Aja...
Nu finns de att bju på...
Tror att jag saknar jobbet..
;)



Morgondagen är ännu en oplanerad dag...
Får se om man pallrar sig till lägenheten och SCRAPAR!
Nu är de ett måste...
Känner att de pillar i fingrarna... Annars skulle jag inte baka...
Hahahaha...

Neh...
Ska se om man får sova nå...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0