Nå kuligt borde man hitta...

Blev en relativt lång dag i samhället idag... Började på Fallan... Fick till och med hoppa hoppborg...
Dock så regnade de juh igår och då jag klättrade upp så sa de bara plask...
Men man är juh inte gjord av socker..!
;P
Blev inte så mycket där... Lika bra de... Spar mig till nå annat..!
;D

Sen parkerade jag mig vid bordet och kom fram till detta:


William fick offra sig..
;P
Jah...


Trodde aldrig att jag skulle använda mig utav knappar, men idag blev de alla utom två stackade som man sydde dit...
Ville ha en lite "lekfull" lo och jah... Gjorde mitt bästa... Har inte så mycket fantasi..
Byggt på höden.. De understa är dit sydda och de som ligger på fick sig en limklick...


Blommor, som vanligt... Några egna och några köpta...




(Limmet var inte riktigt tortt då jag tog bilderna...)


Jah.. Är man en prins så bör man ha en krona...
;P
Tim Holtz mask som jag ritade av och klippte ut...


Sytt och donat...


Gjorde tårtpapperet enfärgat, bortsett från svart ink:ade kanter och blommor jag stämplat dit...


Mitt nya alfabets die´s..!

Jah... Mer än så här hann jag inte... Jag satt ett långt tag och försökte få plats med mina nya distresser...
Nu har jag invaderat två mindre lådor i min lilla byrå + den avlånga jag använde tidigare...
Som vanligt blev de en dominpeffekt, de man plockade ur skulle ha en ny plats...
Men de är alltid kul med nya saker..!
;P

Neh.. Nu ska jag surfa... Karlarna sitter och drägglar på kvinnofolket som sparkar boll, så sämre ska inte jag vara.. Nå kuligt borde man hitta...
Känner mig då bättre nu.. Men de kan juh bero på man inte har ätit nå idag förrän nu...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0