En kamerablyg Fredrik!!

Gårdagen var jobbig, men vi gjorde de bästa av situationen...
Grillade inne och åt gott...
La mig vid tio, dock så vaknade jag runt ett och kunde inte somna om..
För mycket att tänka på...

Idag har man känt sig bakis... Inte alls mått bra... Men med tanke på omständigheterna så är de väl inte så konstigt..?

Dagen har varit slö men skönt...
Fått pyssla på!
:D

Titta:


Dock så kom Fredrik och skulle hämta mig då jag had rubriken kvar, så den fick man slänga ihop...
Sandpapprat igen...


Jah.. Som sagt blev de stressigt...


Som vanligt så är de Tim Holtz die´s som gäller..!
;P
De blåa smala papperet har jag stämplat mönstret på...


Ser ni..? Jag kan..!
Gjorde mina egna "pärl-ringar", tyckte att silver pärlor skulle passa bättre än de svarta jag hade...
(Blomman till vänster är hemma gjord...)


Hann även brodera på denna LO...
(Blomman bredvid den största är hemmagjord..)


(De första två blommorna är hemmagjorda..)


Stämplat mönster på tårtpapperet...

Jah..! Skönt nog så fick man sig en "tanke fri" dag!
;D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0