;D

Blev en snabbis till lägenheten idag... Fredrik hade några ärenden, så jag passade på...
Allt de nya fick sin plats, mer än så hann jag inte...
Dock så börjar jag ha lite lådor igen.. Får se om man skruvar ihop ännu en till...
Sa till Fredrik att jag kanske skulle stanna och scrapa och då sa ha: "Varför då?"
Han var så söt, så de var bara att följa med hit igen..
;D
Får se om man kommer sig iväg imorgon...
Hann kolla på mitt mini album in progress, de är mycket mindre än vad jag har fantiserat ihop...
Så jag är på ruta ett igen...
Får se om man lägger de åt sidan en stund eller om man får ett ryck...



Ska leta igenom alla hundratals DVD och se om jag hittar Falk som Fredrik är sugen på att se...
Önska mig lycka till!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hoppas verkligen att du gör klart mini-albumet!

2011-03-20 @ 15:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0