en klapp från tomten:


Som vanligt ser Magnus väldigt glad ut...
Bilden är tagen från en julmorgon hos far... Körde guld, gult och vitt...
Liiiite julkänsla får man väl?


"Ramen" har jag skurit ut, pillgöram men skönt att få tänka på nå annat...
Färgat den ink. bokstäverna med distress ink.
På bilden står de: "Magnus hos far"


Som vanligt har jag stämplat på bokstäverna... Blev lite dovare då jag använde samma distress ink.
Tror att de är Tiny type jag har använt... Inte säker...


Första gången jag använder mig utav rosor..!
De var vita från början, ink:ade dem lite och duttade dit lite guld stickles...
Visste inte vad jag skulle göra med skälkarna, så jag snurrade dem...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Mycket fint!

2011-03-24 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0