...

Avslutar en underbar dag med hårfärgning... Dock så tror jag att jag har mer färg på kroppen än på själva håret...
Men så är de ibland...
Har kommit fram till att jag har gått och blivit långhårig... Vad man ska göra åt den saken vet jag inte riktigt...
Har juh ett rackarns hår som frissörer inte kan temja...
Får se vars de slutar... Något less på de... Vem vet... Kanske rakar..
;P

Mat och bio...
Black swan... Mycket bra... De trodde jag verkligen inte..
Men de är kul att bli överraskad..!
;P

Neh.. Nu ska man vänta tills klockan plingar sen får man tvätta ur och kolla om de blev nån skillnad...
De ska bli kaffe böne brunt...

// Emma


Kommentarer
Postat av: Desirée

Nej vad fuskigt :P Jag vill oxå se Black Swan men det går inte här i visby så vi får vänta tills den kommer ut på Dvd :(



Du får gå til frissan och klippa någon snygg kort frisyr, Kan vara skoj att förnya sig lite ;)

2011-03-18 @ 07:14:02
URL: http://dessiiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0