Får se hur de blir...

Jah... Så blev man ledig idag... Vad ska man hitta på då?
Och vad i rackarns gör man vaken nu?!
Två bra frågor..
;P

En trevlig dag hade man igår, Fredrik fick prata utav sig och jag fick njuta av Big brother och sen en tårta på moset...
Härligt härligt!
Fortsatte med Falk, dock blev de så sent så vi hann bara 2, men nu har vi kommit två tredjedelar..!

Ska man hoppa in i duschen så att man vaknar till på riktigt, eller ska man bädda ner sig och försöka sova...
Har sovit lite och ingenting, vet inte vad jag drömmer om...
Är jag vaken så kan jag nalla skjuss till Nordmaling och kanske hinna med en scrap-sväng...
Annars kan man juh brumma iväg lite senare... Om man nu kommer sig iväg då...
Aja... Får se hur de blir...
Har liks inte kommit på nå bra ideer till albumet... Fick juh skrota mina senaste då de var för litet...

Neh.. Nu går larmet..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0