Men men, får klura vidare...

Kan inte dessa äggskal försvinna?
De känns som om de är lugnet före stormen, hoppas att jag har fel...

Har kommit fram till att man inte ska beställa saker då man är nyvaken...
Fick ett mail från CDON där jag fick fri frakt och bara därför skulle jag beställa en bok som tillslut blev två böcker och en film...
Men tror ni inte att jag glömde att fylla i koden?!
Aja... Tur att de bara är 29 kr..
;P
Skit samma...
Så nu väntar man på paket, sen ska jag nog lugna mig igen...
Har juh en som fyller år snart, måste juh klura ut vad han ska ha...
Nog för att de är månader bort, men de är svårt då man inte har nån ide alls...
Men men, får klura vidare...

Nu ska man snart svida om och fara och göra de sista 10 timmarna på denna arbetshelg...
Inatt har man legat en timma efter hela natten...
Hehehe.. Lite små stressad... Eller neh.. Inte direkt... Har känt mig seg med tanke på att klockan är mer än vad den brukar vara då man har donat klart med sakerna...
Men nu är de en normal natt som väntar... Får man hoppas iallafall..
;P
Något ljusare än vanligt ute.. Skööööönt..!

Aja.. Som sagt så väntar jag på ännu en smäll...
Håller tummarna att jag oroar mig i onödan...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0