Här kommer dem:

Blev en snabbis förbi lägenheten, då bilen liks skulle tankas...
Passade på att ta lite kort...

Här kommer dem:

Detta är mitt bidrag till månadens tävling hos Scrapgalen...




         



     
Använt mig bla. utav distress och masker...
Testade även att göra en spetsblomma som jag tyckte passade relativt bra in, även min hemgjorda swirl fick sin plats...

Man skulle lifta från ens favorit alster och jag valde denna...
De jag har liftat är "låd"-konceptet och titeln.
Gjorde inte lådan exakt lika, de hade gjort, som ni ser på bilden nedanför, den bredare med plats för en "avskilljare"...



Så här se deras ut:


Scrapgelen´s blogg
Inlägget om förvarings lådan hittar ni i slutet.  



Sen har jag börjat på ett minialbum vilket är månadens tävling hos Pysseltagen...
Men har bara hunnit med grunden, får se om man lyckas få ihop de i tid...





Så här ser den ut än så länge...
Ska på en fram- och baksida, fortsätta med att stämpla sidorna innuti och dekorera...
Sen är de ett album som har "fickor" i bladen till tag´s har jag tänkt, så de ska man fixa ihop också...
Lite små pill med tanke på att de bara är ca 7x7cm...
Aja... Som sagt får man se om man hinner tills den sista...
Annars är de juh en rolig sak att dona på med..!

Sen när jag liks har kameran framme så måste jag bara visa en sak:

Rosen som jag fick från Fredrik för många herrans månader sen har börjat växa på nytt..!
De är en snitt-ros som jag inte kommit mig för att slänga, den har gjort sig bra där den har stått på köksbordet...
Ska bli kul att se vad de blir med den..!
;P

// Emma


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken fin ask! Kanske ska pröva att göra en!

Tack för en bra blogg!

2011-03-15 @ 22:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0