Gött gött!

Idag är de arbetsnatt som gäller!
Gött gött!
:D

Igår slapp jag laga mat, så jag passade på att baka bröd istället...
Goda blev dem!
Blev även en sockerkaka, men den förstörde jag då jag förvandlade den till tårta...
Hade bara matlagningsgrädde hemma och jag lyssnade på Fredrik i hopp om att den gick och vispa...
Men men... Efter 45 minuter så gav jag upp... Handen skakade ett bra tag efteråt...
Men komposten får sig en smarrig go sak..!
;P
Tillbaka till maten!
Fredrik lagade MYCKET goda hamburgare på älgfärs!
MMmmmmm!
Så nu är de han som får ta platsen i köket!

Kanske måste erkänna att jag har snört iväg en beställning igen...
Jah.. Jag skäms.. Måste verkligen skärpa mig nu..!
Tror att de har att göra med att mina scrapsaker är i Nordmaling och jag är här...
Då drömmer jag mig bort på olika bloggar och butiker och vips så kommer de ett paket..
De är min teori, vad är eran..?
Hehe...
Neh, men jag tror att de har lite med de att göra... Måste bara vara i lägenheten mer...

Neh... Nu ska man klä sig och dona på innan man ska brumma iväg...
Skönt nog så har jag sovit bra, förutom en par konstiga drömmar...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0