HÄRLIGT!

Jah.. Fick sova ut i morse och de är skönt med tanke på hur jag har legat och vridit mig...
Sen startade grannen, som vanligt, motorsågen rätt så tidigt...
Men men...
Fick nån konstig känsla i magen och sen gjorde de ont ett tag, höll mig från smärtstillande och somnade tillslut ett tag...

Hade en mysig gårdag... Blev Rödluvan och sen handla på Maxi... Natten spenderade jag drägglandes på amrekanska sidor... Dollarn är juh så låg så man är  juh som sugen...
När jag väl hade drägglat klart så upptäckte jag att Fredrik hade somnat i soffan...
Då var de bara för mig att bädda ner mig...

Nu är de fyra nätter som ska avverkas... Känns riktigt skönt... Slippa tänka och bara jobba...
HÄRLIGT!
40 timmar sen är man ledig i sju nätter igen... Då får jag fortsätta på min LO som jag fastnade på...
Men men...

Ska se vad som tänks är på menyn idag...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0