LESS!

Onsdag och har ett möte att göra mig klar till...

Sovit som en kratta och de blir inte bättre att grannen startar motorsågen på morgonsidan...

Vaknade av värk inatt, försökte väcka Fredrik men de gick inte...
Tur nog så tonade de ner sig och till slut så var de de vanliga stick i sidan som jag har haft hela veckan...
Sen kanske de var tur att inte Fredrik vaknade, då skulle han nog ha tvingat in mig till Umeå igen..!
Neh, nu är jag less på de hela... Längtar tills man går på imorgon, då har man annat att tänka på..!
;P

Får se om de blir bio efter mötet, beror på hur man känner sig...
Nu ska man dyka ner i klädhögen och kolla om man hittar nå man vill ha..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0