Vad är de här?!

Fick sova idag med..!
;P
När jag kom hit så satt två filuren i en het disskution... De blev fika och natta karln innan man själv dåsade bort i drömmarnas land...!
Planerar att testa nå, så man har legat och funderat hur man ska lösa de..
Ni behöver inte vara orolig eller nyfiken... De är pyssel-tankar... Har en karl som fyller år...
Får se om jag lyckas... Dock måste jag förbi en pysselaffär och införskaffa saker..!
Alltid bra med en anledning..!
;D
Nu längtar man att sätta sig ner och dona på...
VILL VILL VILL! JUE!
Får ta de efter en stadstur, har juh liks inte matreal så man kan börja...
:(

Igår då jag körde mot jobbet förvandlades regnet mer och mer till snö och mycket riktigt...
Gräsmyr var vitt!
Vad är de här?!
Sjungigt jullåtar hela natten och fått lite julkänslor..! Nu får de vara nog! På hemresan for man till våren, vilket känns mycket skönt!
Tror att ni har haft en solig och fin dag... Hoppas att de fortsätter så man själv får njuta..!

Om två veckor så är de röntgen... Fick tid... Vill inte... Suck... Bara drygt... De man inte vet, mår man inte dåligt av...
Ge mig bara lite pencelin så blir jag som ny igen..!
;P

Neh.. Ska kolla om de har lagt ut gårdagens Big Brother... Muppen glömde spela in...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0