Voppi

En HÄRLIG scrap dag har man haft!
Började på Fahlgrens och hittade lite små saker, kul att de har börjat ta in lite scrapbooking saker, nu måste man ha koll..!
;P
Sen satte man igång... Blev klar med den jag hade påbörjat och sen började jag mitt påtänkta projekt till en viss herrens födelsedag... Kom långt, men sen blev de för sent...
Men jag får ta igen mig.. Måste dock köpa själva presenten innan jag kan göra klart den helt...
Hann en kortis promenad och en tur på djuraffären med... Vovvarna stötte på två snygga pojkar, men ingen dög...

Nu ska man prata med en pratsugen karl och vänta på att kameran ska ladda så att man kan lägga in nå bilder...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0