Vatten+Kyla=Dålig idé

Snart är de arbetsvecka som gäller för mig... 40 timmar ska sakta men säkert betas utav sen blir man ledig igen...

Veckan har gått fort men ändå inte.. Hunnit med två svängar till mitt scrap-mecka och har ÄNTLIGEN gjort korsetten... Som ni kanske har insett...
;P
Mycket pill, men de var bara kul... Får se om man ger sig på den igen, denna gång med aluminiumtejp, skickade iväg en beställning i onsdags med alco ink. så då blir de förhoppningsvis inte lika glansigt..!
;D

Här har ni iallafall ett smakprov på korsetten då den är klar:

Som vanligt hittar ni fler bilder på: Ratemma

Sitter och funderar på vad man ska dona på med här näst... Har juh startat på en Tag´s, men de ska förhoppningsvis inte ta allt för länge... Kanske ska göra min JÄTTE muffins? Dock är de juh blommor som ska donas på med... De är roliga att göra, men kanske inte så roliga att man ids göra 30-45 stycken..?
Hmm... Annars funderar jag på en blevlåda...
Aja... Får se... Kul att ha nå att tänka på då man jobbar..!
;P

Igår var de möte och i tisdags var de BIO... Johnny English... De var brist på filmer att se...
Den var väl okej... Dock inte en bio film... Kanske en DVD, men man skulle inte må dåligt av att inte ha sett den..!
;P
Efter bion fick jag ta tag i möbleringen i sovrummet... Nu känns de något bättre.. Men man skulle vilja rensa bort massa gval... Blev även nå gardin byten... De blev då bättre än tidigare...

Man blev lite förkyld i tisdags... Men de kan juh bero på att man blev genom sur då man plaskade omkring på stan...
Vatten+Kyla=Dålig idé
Lite små hes och snorig...

Aja... De löser sig... Skönt att jobba nå nätter så man slipper sova.. Sover fortfarande som en kratta.. Men förhoppningsvis så blir de väl bättre med de med..!
;P

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0