År och dar sen...

... Man skrev här...

Mycket har hänt men ändå inte... Man går fram ett steg och vips så backar man fem...

Midsommarafton imorgon... Dagen då allt förändrades IGEN...

Sakta men säkert betar man av timmar och nätter...
Är hela 110 timmar som ska avverkas, 11 nätter som ska arbetas innan man går på semester...
Semester... Jah.... Är de bara jag som inte längtar?
Jag vet att man inte kan dra tillbaka semesteransökan då de har lovat bort nätterna till vikatier, men just nu känns de väldigt frestande...
Tragiskt nog så kan jag inte "sommarjobba" någon annan stans heller, iallafall inte i denna kommun då de inte funkar med "reglerna"...
Är ganska skönt att springa utav sig (då menar jag springa) och fram för allt tänka på annat... Men men... 5½ veckas ledighet har väl ingen dött utav...
Än så länge iallafall...

Hmm... Vilket possitivt inlägg detta blev... Not... Får väl avsluta med nå på plus sidan då...
Jah... Man har då iallafall tur med vädret... SOL...
;)

// Emma


Kommentarer
Postat av: anne

mamma ha kikat lite å tydligen få du jobba extra i sommar om du vill.?? du jobbar inte 100% så du få fylla upp dom nu om du vill bara.... =) säg till så kan jag säkert fixa nåt...

2012-07-24 @ 20:52:47
URL: http://fjopis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0